Vasárnap délelőtt egyszerű netes leleplezést tartott a McLaren-Honda, az MP-4/31-esről és a pilótáikról kiraktak egy videót, majd pár képet a netre.
Az autó orrkúpja változott meg leginkább - legalábbis első blikkre - a tavalyihoz képest, meredekebb lett, és a kifutásán is alakítottak, kifejezetten jól néz ki, csakúgy, mint a pénteken bemutatott Ferrarié.
A kasztni hátrébb meglehetősen egyszerű. A Williamsnél és a Ferrarinál is látható oldaldobozokra szerelt légterelő és a három barázda azért megvan itt is.
T-minus zero. Science and art converge. Introducing the McLaren-Honda #MP431: https://t.co/dRbocPVEP3 #TheF1Effecthttps://t.co/euv7rYCLWW
— McLaren (@McLarenF1) February 21, 2016
A színezés maradt az előző szezon egyharmadától használt fekete, de mintha most még sötétebb lenne a kocsi, rajta a szokásos piros berakásokkal, a McLaren-logókkal.
A lényeg, a motor persze nem látható, a Honda miatt szenvedtek tavaly, és produkálta az istálló története talán leggyengébb szezonját, de a japánok idénre erősen felújított és megerősített motorrendszert ígérnek.
Ami a videón látszik belőle, az a kipufogórendszer kivezetése, a szabályok változásával a McLaren itt a hármas megoldásra szavazott. Ettől lesz majd hangosabb a kocsi.
Tavaly több ősrégi szponzora is elhagyta a McLarent, a TAG Heuer a Red Bullhoz pártolt, így meglehetősen kevés felirat van a gépen. Nincs rajta a Santander sem, amivel elméletileg hosszabbítottak múlt év végén, de most mégis hiányzik. Érkezett a Chandon pezsgőgyár és a Richard Mille a Heuer helyett, utóbbi 10 évre írt alá a csapattal.
Az ő óráikat viseli a továbbiakban a két megmaradt pilóta, Fernando Alonso és Jenson Button.
A kocsit holnap küldik pályára először a kollektív barcelonai teszten.