Idénre kiszélesítették a Forma-1-es autókat, maguk a kocsik és a gumijaik is szélesebbek lettek, hogy az eddiginél nehezebb legyen őket vezetni, és nagyobb menetteljesítményeket érjenek el.
A módosításról vizuális szempontból azonnal kiderült, jó döntés, a köridőket figyelve is hamar rájöhettünk, megérte, és a gumiszállító Pirelli most a kanyarsebességekkel példálózik, mennyit is változott az F1 2017-ben.
Minek is ragozni, fussuk csak át az Autosport.com alábbi minitáblázatát, melyben az első szám a tavalyi, a második az idei sebesség:
Wow! Ennyit talán nem is vártunk, hogy
A barcelonai 3-as az a nagy visszafordító jobbos, biztosan mindenki ismeri, nem kell bemutatni. A silverstone-i copse a pálya régi első kanyarja, szintén jobbos, innen érnek a Maggotts-Becketts-kombinációba. A Pouhon Spában egy nagyívű lejtős balos visszafordító.