Index Vakbarát Hírportál

Az F1 két lényege van az új logóban

2017. december 2., szombat 08:27

Vasárnap bemutatták a Forma-1 új logóját, a váltás jelentős, ugyanis az előző 23 éven át szolgált. A közönséget - olvasóinkat is - megosztotta a lépés, amiről Sean Bratches, az F1 új marketingguruja azt mondta, elkerülhetetlen volt, mert a digitális világban nem lehetett használni az eddigi emblémát.


Ellie Norman, az új marketing-igazgató megmagyarázta, mi van a logóban.

Eredetet kell teremtenünk a Forma-1-nek. Az új dizájnt a drukkerektől kapott információink inspirálták, és az, hogy mivel azonosítják a sportot. A logó így az autók alakjából táplálkozik, és hogy két kocsi átlépi a célvonalat. Hihetetlenül feltűnő és egyszerű.

Látja, ami benne van?

  • 3683
    Nem
  • 1732
    Igen, látom a kocsikat, a célvonalat is
Vagyis benne van az F1 két lényeg: az autó és a versenyzés.

És hogy miért volt rá szükség?

A mai piacot a mobil és a digitális világ irányítja, sokkal rugalmasabban és változatosabban használhatjuk ezt a logót.

Rovatok