Csütörtökön bemutatta új festését, illetve egészen pontosan új szponzorát a Ferrari Szuzukában: a Japán Nagydíjtól kezdve a Mission Winnow projekt is ott lesz az olaszok autóján.
Ez a dohányipari óriási Philip Morris által támogatott kutatóprojekt, amivel új tudományos, technológiai és innovációs megoldásokat keresnek egy jobb jövő reményében. A dohánytermékek reklámját szigorúan tiltja a Forma-1, ezért a Philip Morris, ami a szezon elején 2021-ig hosszabbította meg együttműködését a Ferrarival, direktben nem is jelenhet meg az autón.
Az új szerződés értelmében a Philip Morris rendelkezik a legnagyobb szponzorhelyekkel, de mostanáig vártak, hogy ezt a gyakorlatban is megmutassák – nem is akárhogy, kapásból hét helyre tették fel az MW logóját a Ferrarira.
Az olaszok csapatfőnöke, Maurizio Arrivabene a bemutató alatt elmondta, hogy a dohánycég szerződésük értelmében akár azt is megtehette volna, hogy teljesen más színűre festeti át a kocsit, de tiszteletben tartották a Ferrari-vöröset.