Az FIA kiadta a csapatok frissített nevezési listáját, ahol a Ferrari "Scuderia Ferrari" néven szerepel. Ez azért érdekes, mert korábban az istálló hivatalos neve tartalmazta a dohánygyártó Philip Morris márkáját, a Mission Winnow-t.
A Philip Morris a Ferrari egyik legrégebbi és legnagyobb szponzora. A cég a tavalyi Japán Nagydíjon tért vissza a Forma-1-be, de nem úgy, mint dohánygyártó, azt ugyanis tiltják a szabályok. Ehelyett a dohányipari óriás arculatot váltott, és egy olyan kezdeményezésbe kezdett, ami kifejezetten dohányzóknak szánt cigaretta-helyettesítő eszközöket próbál létrehozni.
A cég határozottan kijelentette, hogy a Mission Winnow-nak semmi köze a dohányzáshoz vagy dohánytermékekhez. Ennek ellenére rengeteg kritikát kapott a Ferrari, sokan a dohányreklámok burkolt visszatérésének tartják az együttműködést. Vélhetően emiatt döntött úgy a csapat, hogy a hivatalos nevéből eltünteti a Mission Winnow-t.
A Ferrari mellett egyébként a Racing Point is nevet változtatott, legalábbis ami a motort illeti: a Mercedes helyett ugyanis BWT Mercedes szerepel a listán. Bár a csapat névadó szponzora a SportPesa lett 2019-ben, de a BWT is kiemelt partner maradt – miatta rózsaszín az autó –, ezért a motornévbe lett becsempészve a vállalat. Pont úgy, ahogy az elmúlt években a Red Bull TAG Heuernek hívta a Renault erőforrásait.