Leclerc túlcsúszott picit a bokszban, ezzel bukott egy kis időt. Pérez is megkapta a közepeseket, és az élen tudott maradni. Sok körbe telik, mire bemelegszenek a gumik.
Egy remek Szingapúri Nagydíjon vagyunk túl, de nincs megállás, jövő héten Suzukában, Japánban folytatódik az idei szezon.
Azonban ne igyunk mérget még a mexikói győzelmére, mert büntetés várhat rá. Leclerc lett a második, Sainz pedig a harmadik a kaotikus Szingapúri Nagydíjon.
Újabb hiba a brittől. A vizes részre engedte az autóját, azonnal lesodródott, miközben Vettelt támadta, ezzel pedig Verstappen megelőzte a Mercedest.
Hiába inti majd le Pérezt a kockás zászló az első helyen, még nem lesz 100%-ig biztos a győzelme, ugyanis vizsgálat alatt van a mexikói. Leclerc lassan négy másodpercre van az éllovastól. Sainz lerázta magáról Norrist, míg Ricciardo az ötödik. Verstappen Hamiltonnal csatázik a nyolcadik helyért.
A csapat sejti, hogy büntetést fognak kapni, éppen ezért űzik a mexikóit, hogy növelje a különbséget Leclerc-hez képest, hátha időbüntetést kapnak majd.
1,7 mp a mexikói előnye, akit csak a verseny után fognak vizsgálni a biztonsági autós fázis utáni újraindításnál vétett hibájáért.
Hirtelen meg is nőtt 1,4 mp-re a távolság. Lélegzethez jutott Pérez, de Leclerc pokolian gyors.
Leclerc támad, Pérez védekezik, de a mexikói csúnyán elfékezte magát. Sokkal gyorsabb a monacói, de mikor tud előzni és hol?
Sokat bukott a hibájával, de még sok minden történhet, főleg egy ilyen versenyen.
Nincs jó napja a spanyolnak, akit korábbi csapattársa támad, Norris remekül versenyez ma is.
Innentől kezdve az előzést segítő állítható hátsó szárnyat is lehet használni. Újabb rossz hír Péreznek, akinek ott van a nyakán Leclerc.
Nem vette figyelembe a piros lámpát az újraindításnál, már vizsgálják a mexikóit. Ha megbüntetik, akkor Leclerc ölébe hullik a győzelem esélye.
A célegyenes végén ért össze Schumacherrel, azonnal defektet kapott a brit.
A holland Norrist támadta, de túl vakmerő volt, hatalmasat fékezett, füstöltek a kerekek. A címvédő a bukótérből hozta vissza az autót, de be kellett jönnie a bokszba új gumikért. Buta hiba volt.
14-en maradtak versenyben. Pérez megőrizte a vezetést. Mindenki melegíti a gumiját.
Átváltottunk futóórára, 37 perc és + 1 kör múlva leintik a versenyt az időlimit miatt. Borzasztóan nehéz lesz a versenyzők dolga az újraindításnál, hiszen a lehűlt közepeseket nagyon nehéz lesz munkára bírni.
A 38. körben Pérez vezet Leclerc, Sainz, Norris, Verstappen, Ricciardo, Stroll, Vettel, Hamilton és Gasly előtt. Ricciardo az egyetlen, aki lágyakon van kint, neki jól jött az újabb biztonsági autó.
Biztonsági autó! Mind a két első kerék kitört a japán esésekor. Mindenki slick gumikon lesz kint a Safety Car után. Teljesen új verseny jön!
Leclerc túlcsúszott picit a bokszban, ezzel bukott egy kis időt. Pérez is megkapta a közepeseket, és az élen tudott maradni. Sok körbe telik, mire bemelegszenek a gumik.
Leclerc jött ki a második helyről, és kapott sárga jelölésű közepeseket. Mit lép a Red Bull?
A brit autója egyben maradt, óriási mázlija volt, de egy helyet elbukott. Az első szárny azonban megsérült. Most Norris és Verstappen között a hétszeres világbajnok.
Russell nagyon lassú a száraz pályás gumikon, minden beledolgozott hőmérsékletet elbukott a VSC-fázissal, és most újra sok időbe telik neki, mire életet lehel a gumikba. Továbbra is a köztes esőgumi a jó versenykeverék.
Továbbra is Pérez vezet Leclerc előtt. Verstappen és Norris majdnem összeütközött az újraindításnál. Nem értették meg egymást.
A másik Alpine is elvérzett még a féltáv előtt. Nagyon rossz helyen áll a francia autója, amelyből még folyik is valami. Megint VSC!
Albon leszakadt szárnya beragadt a falba, mire sikerült kitépni onnan a pályabíróknak, kiadták a zöld jelzést, miközben az emberek még ott dolgoztak a pályán. Furcsa és veszélyes döntés volt.
Az orrkúpja leszakadt, és defektes az autó bal eleje, de sikerült kijönnie a falból. Újabb VSC-fázis. Albon versenyének vége.
Azonban még lehet, érdemes várni 5-8 kört, mire valóban időveszteség nélkül megéri cserélni.
Kelleni fog még pár kör, hogy bemelegedjenek a száraz pályás gumik. Hamilton közben tapad Sainzra.
Ezt mondta a rádión Russell, miközben újra versenytempóban mehetnek a versenyzők.
Nincs mit veszítenie a mezőny végéről, közepeseket kapott a brit! Lássuk, hogy pályán tud-e maradni, és ha igen, akkor milyen időkre lesz képes.