„Negatívan érintett bennünket, amikor az új mezt a kezében tartja. Ez egy hivatalos klubesemény volt, ezért körültekintőbben kellett volna eljárniuk” – mondta az adidas szóvivője a Bildnek, amely emberemlékezet óta a bajorok mezszállítója.
A 37 millió euróért megszerzett Mario Götzének a Nike az egyéni szponzora, ezért úgy gondolta, hogy megjelenhet ebben a trikóban - Cristiano Ronaldo is ezt vette fel, amikor a szintén ősadidasos Realnál először megjelent -, de talán nagyobb baj, hogy a Bayern Münchennél nem szólt rá senki, hogy vegye le.
A Bild rohadt kínosnak nevezte az eseményt, pedig milyen rohadt büszke volt mindenki az első nyári igazolásra - szó szerint így tudósítottak az eseményről -, ami már a BL-döntő előtt kitudódott.
„Azonnal bocsánatot kértünk, és megígértük, hogy még egyszer nem fordul elő ilyen a jövőben” – ezek már Mark Hörwick Bayern sajtófőnök szavai.