Index Vakbarát Hírportál

Előre megtervezték a banános kampányt

2014. április 30., szerda 11:39

A Loducca reklámügynökség már egy ideje készült a Barcelona hétvégi, Villarreal elleni mérkőzése után elhíresült banános kampányra. Csak egy szikra hiányzott, ezt a katalán csapat védője, Dani Alves szolgáltatta, amikor a Villarreal elleni meccsen felkapta a földről és beleharapott abba a banánba, amit a hazai csapat szurkolói dobtak felé.

A brazil védő zseniálisan kezelte le a rasszista provokációt. Most kiderült, hogy a csapatnál már régóta készültek erre. A Barca és a Loducca ügynökség azután állt elő az ötlettel, hogy márciusban az Espanyol szurkolói huhogtak Neymarnak és Dani Alvesnek, majd egy banánhéjat is a pályára dobtak. A két brazilnak elege lett a folyamatos provokációból, így ötletes válaszlépést találtak ki.

Eredetileg Neymar lett volna a kampány arca, de azzal nem tudtak tervezni, hogy Alvest találják majd meg a nézők a banánnal az El Madrigalban. Ő persze egyből tudta, mit kell tennie: beleharapott, ezzel pedig el is indult „Mind majmok vagyunk” (#somostodosmacacos) kampány.

Rovatok