A tulajdonosváltást követően egymást érik a személycserék a Budapest Honvédnál. Kun Gábor, az új ügyvezető igazgató kinevezése után a klub most bejelentette, hogy Azurák Csaba lesz az új kommunikációs és marketing igazgató. Azurák 18 éven át a TV2 műsorvezetője-szerkesztője volt, a csatornát idén tavasszal hagyta el.
Azurák azt nyilatkozta a klub honlapján, hogy az ismerősein keresztül került kapcsolatba a Budapest Honvéd új tulajdonosi körével, a velük folytatott beszélgetések során kiderült, hogy sok kérdésben egyezik a véleményük, és a klub kommunikációjáról is hasonlóan gondolkodnak, ami végül meggyőzte Azurákot, hogy elvállalja a Honvéd kommunikációs és marketing igazgatói pozícióját.
Azurák célja az, hogy a szurkolókhoz közelebb hozza a csapatot, és tovább építse a Honvéd brandjét.
A kommunikációra ugyanaz igaz, ami a csapatra: szeretnénk építeni és fejleszteni. Ami azt jelenti, hogy Honvéd Médiaközpontnak növelnie kell a tartalomgyártást. Azaz közelebb hozni a szurkolókhoz a játékosok mindennapjait és az akadémián folyó életet. A kollégáimmal együtt arra törekszünk, hogy minden nap többször oszthassunk meg olyan információkat, videókat, grafikákat, amelyekből a szurkolóink tájékozódni tudnak
Azuráknak korábban is volt kötődése a labdarúgáshoz, a Videoton 1984/85-ös UEFA-kupa meneteléséről szóló dokumentumfilm ötletgazdája volt.