Amióta Argentína megnyerte a labdarúgó-világbajnokságot, aligha van hatékonyabb reklámember Lionel Messinél. A legfrissebb példa: az argentinok csapatkapitánya szilveszterkor egy hivatalosan pizsamaként hirdetett, meglehetősen bizarr, narancssárga-zöld színösszeállítású Gucci szabadidőruhában pompázott családja társaságában. És bár a cucc több mint kétezer euróba kerül, pár napon belül az utolsó darabig elkapkodták…
Amikor Lionel Messi újév napján kirakta az Instagramra ezt a fotót, amelyen feleségével, Antonellával és három fiával, Thiagóval, Ciróval és Mateóval pózol, a kép pillanatokon belül 19 millió like-ot kapott:
Az argentin sajtó gyorsan kiderítette, hogy egy pizsamaként reklámozott Gucci-kollekcióról van szó, amelynek az inge 950, a bermudája 1180 euróba kerül, a teljes pizsama pedig 2130-ba, ami 852 000 forintnak felel meg.
Nem rossz egy pizsamáért, amit persze szabadidőruhának is lehet hordani. A zöld-narancssárga színkombináció persze egy kicsit furcsa, de van, akinek bejön.
Persze nem ez a lényeg, hanem hogy ki hordja. Ha Messi egy sátorlapot terítene magára, valószínűleg abból is több milliót értékesítenének. Mármost miután a fotó kikerült az Instára, a vásárlók megrohanták a Gucci-szaküzleteket, elsősorban persze Argentínában, és két nap alatt felvásároltak a teljes készletet. De nem ám csak a hagyományos üzletekben, hanem a webshop készlete is kimerült!