Rögtön az első 2017-es WTCC-futamon debütált volna a túraautó-vb egyik idei újítása, a városi futamokra tervezett dzsóker kör, a helyi kormányválság miatt viszont biztos, hogy várni kell még ennek a megvalósulására.
április 8-9., Marokkó, Marrákes
április 29-30., Olaszország, Monza
május 13-14., Magyarország, Hungaroring
május 26-27., Németország, Nürburgring
június 24-25., Portugália, Vila Real
július 15-16., Argentína, Termas de Río Hondo
október 14-15., Kína, Ningbo
október 28-29., Japán, Motegi
november 18-19., Makaó, Guia
november 30.-december 1. Katar, Losail
Francois Ribeiro, a WTCC promótere közölte, hogy hiába vázoltak fel két-három megoldást is az FIA felé a dzsóker kör marokkói bevetésére, ez végül nem valósul meg, leginkább két ok miatt. Egyrészt a pálya alapból keskeny, nehéz lett volna biztonságosan egy plusz kanyart – és betorkollást – megcsinálni úgy, hogy ne okozzon adott esetben sok balesetet.
Másrészt a plusz útvonalhoz mindenképpen le kellett volna aszfaltozni egy szakaszt (500 négyzetmétert), ez viszont lehetetlenné vált, miután az októberi választások óta lényegében március közepéig nem volt elismert kormánya Marokkónak, vagyis nem volt, aki kiírja a közbeszerzést, így elkaszálták az ötletet, ami majd csak Portugáliában mutatkozhat majd be.
A dzsóker kört a ralikrosszból vette át a WTCC, ezzel akarják feldobni a kevés előzést hozó városi futamokat – csak ezeken terveznek vele, a rendes, épített pályákon nem akarják bevezetni. A dolog lényege, hogy minden futamon külön taktikázva az összes pilótának egyszer rá kell mennie egy külön pályaívre, ami általában hosszabb a rendes vonalvezetésnél, hogy ezzel kicsit megkavarják a sorrendet.