Thaiföld után Kínába, Csöcsiangba látogatott a TCR International Series a 2017-es szezon utolsó előtti versenyhétvégéjére, ahol egy szinte teljesen új, nem rég átadott pályán indulhatott a mezőny. Michelisz Norbert csapatában, a M1RA-ban visszatért sérüléséből Roberto Colaciago, de voltak régi-új arcok is a pályán, a TCR-be igyekvő Hyundai ugyanis két veterán túraautóssal, Alain Menuvel és Gabriele Tarquinivel vetette be az új autót, egyelőre csak ideiglenes homologizációval, tehát lényegében versenyen kívül.
Mivel Buriramban az összetettet két ponttal vezető Tassi volt a legjobb, komoly büntetősúllyal kellett megküzdenie, ez látszott az időeredményein is, de meglepetésre így is hatodik idővel, pont Roberto Colciagót megelőzve jutott tovább az időmérő első feléből.
A Hyundaiok ideiglenes beengedése miatt ők nem számítottak a versenyben, így hiába vertek mindenkit majdnem fél másodperccel, nem jutottak tovább a második felébe. Ahogy az audis Stafano Comii, illetve az alfás Dusan Borkovic sem.
A top 12-ben jóval szorosabban alakultak a dolgok, és ki is jött a Volkswagen előnye a pályán, hiszen az első három helyet Golffal induló pilóta szerezte meg – a pole a WTCC-ből érkező Rob Huffé lett, a második csapattársa, a bajnoki címre pályázó Jean-Karl Vernay lett. Pepe Oriola a végén ugrott fel a harmadik helyre, de Daniel Lloyd is az utolsó pillanatban javított, így Colciago a hatodik, Tassi a hetedik helyet szerezte meg.
"Sokat dolgoztunk az autón és a vezetési stílusomon, úgy tűnik, hogy volt is haszna. A Q1-ben kihoztuk a legtöbbet a kocsiból, de ez nem sikerült a Q2-ben is, három tizedet vesztettem, de a hetedik hely így is jó, ha azt nézzük, hogy pénteken csak öt kört tudtam menni motorhiba miatt" – értékelt Tassi, aki az időmérő után elvesztette első helyét az összetettben. 1335 kilóval az ő kocsija a legnehezebb a mezőnyben, így lényegében bravúr az eredménye.
A vasárnapi futamok magyar idő szerint 8.30-kor és 10.05-kor indulnak majd.