Természetesen a túraautó-világbajnokságban eddig jelen levő Zengő Motorsport is érdeklődik a WTCC és a TCR közös jövője, a WTCR iránt, már csak azért is, mert 2016-ban teljes, 2015-ben és 2017-ben pedig egy csonka szezonra beugrottak a TCR International Seriesbe.
A WTCC Blog beszélt Zengő Zoltán csapatvezetővel, aki elmondta, hogy 2-4 autót indítanának, leginkább Audikkal szeretnének versenyezni, a kocsikba pedig csak magyar pilótákat ültetnének. Nagy Dániel, Nagy Norbert, Ficza Ferenc és Szabó Zsolt Dávid a négy legvalószínűbb jelölt, ők vezettek hosszabb ideig a különböző sorozatokban Zengőéknél.
A WTCC és a TCR egyesüléséből létrejövő WTCR 2018-ban maximum 26 indulót vár majd, ekkora mezőnyt tudnak majd ugyanis gördülékenyen utaztatni a szervezők a túraautó-vb 2017-es naptárában is szereplő helyszínekre. Csapatonként minimum kettő, maximum négy autót lehet majd nevezni, az egykocsis indulóknak ezzel tehát lőttek – a WTCC-ben több ilyet is láttunk a privátok között.
A WTCR pontos részletei a Motorsport Világtanács december 6-i ülése után derülnek majd ki, valószínűleg azután hatalmas harc indul majd meg a csapatok között a nevezési helyekért. Egy dolog bizonytalan még, ami egy csapat szempontjából sem elhanyagolható: a nevezési költség. Mint a WTCC Blog írja, a két gyári csapat, a Honda és a Volvo eddig egyenként 315 ezer eurót fizetett az indulásért, a privát csapatok pedig 39 ezer eurót. A két gyártó kiesésével utóbbiak költsége biztosan nőni fog, a kérdés az, hogy hova.