Komoly balhéval ért véget a két magyar pilóta, illetve a M1RA révén magyar csapat által is érdekelt túraautó Európa-kupa monzai hétvégéje, ahol a szerb Hyundai-pilóta, Dusan Borkovic nem bírt az indulataival a futam leintése után. A hétvégét egy ötödik hellyel záró, a vasárnapi futamon kieső Borkovic épp az egyik csapat képviselőivel, a THX Racing tagjaival taglalta az első kanyarban okozott defekt körülményeit – emiatt esett ki a szerb pilóta –, amikor megjelentek a bajnoki összetettet vezető spanyol Mikel Azcona csapatának tagjai, illetve a versenyző rokonai.
Rövid szóváltás után Borkovic egy jobbossal eltörte Azcona nagybátyjának orrát, majd a botrány után villámgyorsan elhúzott a pályáról.
Távollétében a versenybírók utólag kizárták az egész hétvégéről – így módosultak a futamok végeredményei is –, de a szerb nem biztos, hogy megússza ennyivel, az ügyet ugyanis továbbították a TCR Európa-kupát felügyelő Portugál Autoverseny és Gokart Szövetségnek, amely akár hat hónapra is bevonhatja Borkovic versenyengedélyét, így az sem biztos, hogy Borkovic rajthoz állhat az október 20-21-i barcelonai idényzárón.
Az ügyben ráadásul az olasz rendőrség is vizsgálódik testi sértés miatt.
Borkovic kizárásával módosult a második futam végeredménye, miután a szerb egy ötödik helyet bukott, ezzel pedig a bajnokság állása is. Az októberi spanyolországi idényzáró előtt Mikel Azcona 164 ponttal vezeti az összetettet, madj a 145 pontos Jean-Karl Vernay jön, Borkovic 134 ponttal áll a kizárás után, majd Tassi Attila (123) és Nagy Dániel (114) alkotja az első ötöt, rajtuk kívül még Josh Files (109) áll 100-nál több ponttal.
A szerb pilóta jobbegyenese a csapatversenyben is megkuszálta a dolgokat, a szerb csapata, a Target Competition ugyanis így már csak 9 ponttal vezet Tassiék, vagyis a Hell Energy Racing with KCMG előtt, a Targetnek 241, a Hell-KCMG-nek 232 pontja van. Mögöttük a PCR Sport (197), a Leopard Lukoil Team (183) és Michelisz Norbert csapata, a M1RA (159) alkotják a top 5-öt.