Lassan háborús fegyverkezésbe kezd átmenni a 2019-es WTCR-csapatok pilótáinak összeállítása, azok után ugyanis, hogy a Hyundai közölte, a következő szezonnak a Gabriele Tarquini, Michelisz Norbert, Nicky Catsburg, Augusto Farfus négyessel vágnak neki, a 2017-es túraautó-világbajnok, a Volvót a konszern kínai típusára, Lynk & Co-ra cserélő Cyan Racing hétfőn bejelentette, hogy a 2017-es világbajnok Thed Björk és a négyszeres világbajnok Yvan Muller mellett a korábbi háromszoros vb-első Andy Priaulx-val is szerződést kötöttek.
A negyedik pilóta nevét még nem hozták nyilvánosságra – de ez minden bizonnyal Muller unokaöccse, a már a WTCR-ben szereplő Yann Ehrlacher lesz majd –, de így is borzasztóan erős felállást hoztak össze, hiszen nyolc WTCC-bajnoki cím lesz az istállónál.
A most 44 éves Priaulx Forma-3-as versenyzőként kezdte pályafutását, majd 2001-ben kezdett ismerkedni a túraautózással is. A brit bajnokságban (BTCC) a 2002-es ötödik hely volt a legjobbja, majd 2003-tól a túraautó-Eb-n szerepelt, első évében harmadik, másodikban győztes lett.
2005-től sorban három évben lett a WTCC legjobbja, majd 2010 után otthagyta a sorozatot, és nagyobb kocsikra váltott: a DTM-ben, az endurance-vb-n és a Le Mans-i 24 órás versenyen indult.
TCR-autóval nincs komolyabb ismeretsége, de egy Priaulx szintű pilóta villámgyorsan beleszokik majd a Lynk & Co kocsijába.