Az Ausztrál Nagydíjon minden évben van egy különleges betétfutam egy utcai autóval, egy versenyautóval és egy korábbi F1-kocsival, idén a választás egy utcai Hyundai i30N-re, annak TCR-szabályok szerint épített verziójára – tehát amilyennel Michelisz Norbert, illetve csapata, a M1RA is versenyez –, illetve az F1 Experiences kétüléses, az eddigiekhez képest új festést kapó Minardijára esett a választás.
Utóbbiban pénteken és szombaton is a korábbi F1-pilóta Baumgartner Zsolt ült pilótaként, pénteken a helyszíni tudósítások szerint ráadásul elég keményen versenyzett, és a pályán szó szerint kerék a kerék ellen ment a TCR-es Hyundaijal. Az utcai kocsit a ralipilóta Brendan Reeves, a TCR-autót pedig Nathan Morcom vezette a hendikepes versenyen, amin az utcai Hyundai indult elsőként.
A verseny lényege, hogy a három autót nagyjából 20 másodperces különbséggel indítják az 5 303 méter hosszú melbourne-i F1-pályán azzal a céllal, hogy a befutónál együtt érkezzenek be, tehát a célegyenesben láthasson némi versenyt a közönség. Ezt persze nehéz összehozni, mindhárom autó pilótája arra törekedett csütörtökön, hogy lassabbnak mutassa magát, tehát nagyobb előnyt kapjon a többiekkel szemben, és ez a két verseny alapján Reevesnek sikerült a legjobban, ugyanis pénteken és szombaton is az utcai Hyundai nyerte a versenyt Baumgartner Minardija, majd a TCR-autó előtt.
Baumgartner a V10-es Minardiban könnyedén ment el a végén a TCR-autó mellett, és nagyon hajrázott a kigyorsítás után, de nem tudta megfogni Reevest a célvonal előtt.
A verseny legjobb része persze a Minardi V10-es motorjának hangja volt.