Dobogós hellyel zárta a szezonynyitó versenyhétvégét Michelisz Norbert versenycsapata, a M1RA, hiszen a harmadik helyről induló Nagy Dániel az esőkáoszban egy ideig vezetve végül a harmadik helyre hozta be Hyundaiát.
Az első futamot hatodik helyen záró Nagy az első kanyarban, a belső íven előzött kettőt, majd mivel mögöttük, a 37 fős mezőnyben két nagyobb bukás is volt, sokáig nem is kellett a védekezésre figyelnie, hiszen a safety car mögött haladt a mezőny. A két bukásból az egyik a célegyenesben volt a mezőny legvégén - itt Jáchym Galáš törte össze kocsiját a boxfalon -, a másik pedig az 1-es 2-es kanyar között volt, ahol John Filippie Renault-ja rongálta meg a gumifalat.
A biztonsági autó távozása után már csak 12 perc maradt a 23 perc +1 kör lebonyolítású versenyből, ez a gyakorlatban nyolc kört jelentett - Nagynak sokáig magára kellett csak figyelnie, de az esőben felgyorsuló üldözők 5 perccel a vége előtt beérték, és Julien Briché, illetve Gilles Magnus meg is tudták előzni, hátrább viszont már nem csúszott nagy, akit így harmadik helyen intettek le.
Nagy csapattársánál szinte csodát tettek a M1RA szerelői, akik szombat estéről vasárnap kora délelőttre, valamivel több mint 12 órás munkával autót építettek Luca Engstler rommá tört Hyundaiából - a csapat német pilótája a szombati időmérő legelején csapódott az első kanyarban a gumifalba.
Engstler meg is hálálta az egészestés munkát a csapatnak az első futamon a boxból, vagyis a 37. helyről indulva az első kör végén már 23. volt, és onnan apránként előre lépve a 19 helyen zárt 18-at előzve, míg a második futamon az utolsó előtti helyről kezdve a rajt utáni nagy kavarodást, illetve az esőt is kihasználva, remek előzéseket bemutatva 24 helyet javítva a 12. helyen zárt, vagyis
Engstler a két futamon összesen 42 helyet javított a rajtpozíciójához képest.
Az első futamot Mat'o Homola nyerte Hyundaijal, a másodikon a Peugeot-t vezető Julien Briché volt a leggyorsabb, akit az első futam után kizártak a negyedik helyről.
Briché első futamos kizárása miatt az összetettet megosztva vezeti Nelson Panciatici (Hyundai) és Gilles Magnus (Audi) 57 ponttal, mögöttük pedig hárman jönnek 54 ponttal: Nagy Dániel, Dušan Borković és Mat'o Homola.
A TCR Európa-kupa május 24-26-án folytatódik a Hockenheimringen.