Egy autóval zárjuk az Európa-kupa szezont Monzában, Szabó Zsolt indulásához ezúttal nem állt össze a háttér, de nincs kizárva a közös folytatás 2020-ban
– jelentette be csütörtökön, a TCR Európa-kupa monzai szezonzárója előtt Michelisz Norbert és Bári Dávid versenycsapata, a M1RA. Szabó Zsolt szezon közben csatlakozott a csapathoz Nagy Dánielt váltva, ám az idény közben beindított projekt nehézsége miatt Szabó végül kihagyja az idény utolsó versenyhétvégéjét, amin Luca Engstler egyedül küzd saját és csapata dobogós eredményéért.
október 11., péntek
október 12., szombat
október 13., vasárnap
Engstler 185 ponttal jelenleg az ötödik az Európa-kupa mezőnyében, de csak 14 pontra van előtte a hozzá hasonlóan Hyundaijal versenyző harmadik helyezett Andreas Bäckman és 9 ponttal előzi őt a megint csak hyundaios Nelson Panciatici – őket kellene lenyomni a dobogós eredményhez. A csapatversenyben harmadik a M1RA, hátrányuk 81 pont a WRT mögött, a második hely tehát biztosan nem lesz meg, inkább hátrafelé kell figyelni a Peugeot-kat versenyeztető JSB Compétitionra, ami 44 ponttal jön mögöttük.
Monzában a mondhatni már megszokott módon a Hyundai lesz a mezőny legnehezebb autója – a már említett Peugeot-hoz képest 100 kiló pluszsúlyt visznek majd magukkal például.
Csütörtökön kiderült az is, hogy Luca Engstler a korábbi szabadkártyás szereplése után gyári beugróként is lehetőséget kap a WTCR-ben, vagyis a túraautó-világkupában, ahol Augusto Farfust helyettesíti majd a makaói versenyhétvégén. Farfus a GT-kategóriában versenyez majd, és mivel egy versenyző csak egy kategóriában szerepelhet a Makaói Nagydíjon, ezért a Hyundainak helyettest kellett találnia: ő lesz Engstler.
Ez egyben azt is jelenti, hogy Michelisz Norbert csapattársként köszöntheti majd a M1RA-ban nála versenyző németet, akinek a tanulás mellett az egyik fő dolga Michelisz bajnoki esélyeinek segítése lesz november 14-17. között Makaón.