Szuzukához képest 10 kilóval könnyebbek lesznek a Hyundaiok a túraautó-világkupa hétvégi, makaói versenyhétvégéjén, de nem Michelisz Norberték az egyetlenek, akik súlyt vesztenek, hiszen 10 kilós könnyítést kapnak még a Hondák, az Audik, a Cuprák és az Alfa Romeók is, vagyis a mezőny nagy része – így köztük nem változik a Japánban érvényes súlykülönbség sem.
Nehezebb lesz viszont a Lynk & Co, ami a 60 kilós ballasztsúlynak, illetve a 40 kilós Balance of Performance-nehezítésnek köszönhetően 1365 kilón indul majd a világ legveszélyesebb utcai pályáján. Ez leginkább a bajnokság harmadik helyen álló Thed Björknek és a negyedik Yvan Mullernek rossz hír, a Cyan Racing párosa ugyanis összességében 20 kilót kapott a többiekhez képest a legutóbbi versenyhez viszonyítva, ezzel pedig adott esetben a bajnoki küzdelemből is kiszállhatnak a malajziai idényzáró előtt.
A mezőny egyetlen típusa, aminek nem változik a súlya Szuzukához képest, a Volkswagen lesz, ami marad 1265 kilón.
Az általános könnyítés egyébként (amit a legutóbbi három versenyhétvége időeredményei alapján számolnak) azt eredményezi, hogy továbbra is az Audi lesz a mezőny legkönnyebb autója, az 1245 kilóra rakott kocsik a makaói hosszú egyenesben kamatoztathatják majd a jó végsebességüket, de majd kiderül, hogy ez mire lesz elég.
A legnagyobb figyelem alighanem a WTCR-t vezető Esteban Guerreri, illetve a mögötte 6 ponttal álló Michelisz Norbert párharcát kíséri majd. Kettejük egyéni csatáját a Honda argentin pilótája nyerte Szuzukában, ott 57-36-ra nyerte a pontversenyt, és ezzel visszaelőzött az élen, Makaón viszont hibátlan hétvége kell, ha meg akarja tartani az első helyét.
november 14., csütörtök
november 15., péntek
november 16., szombat
november 17., vasárnap
(mind magyar idő szerint)