Index Vakbarát Hírportál

Akadozott a Budapest Bank rendszere

2012. július 14., szombat 13:37 | tizenegy éve frissítve

„Átmeneti műszaki probléma” miatt a Budapest Bank kártyáinak elfogadása a POS-termináloknál korlátozottan, készpénzkiadó automatáknál (ATM) nem működött szombaton délelőtt – közölte honlapján a bank.

Felhívtuk a megadott telefonszámot, amelyen egy automata közölte, hogy „a megnövekedett ügyfélforgalom miatt az előrelátható várakozási idő hosszabbra nyúlhat”. Többen is jelezték, hogy az ügyfélszolgálatot nem tudták elérni. „Mi például ma este mentünk volna nyaralni, mivel az összes pénzünk bankszámlán van, így nem tudom, hogy elinduljunk-e” – írta egy olvasónk.

A bank elnézést kért az okozott kellemetlenségekért, azt írták, hogy a probléma elhárult.

Megkeresésünkre a Budapest Bank PR osztálya azt válaszolta, hogy a fennakadás oka egy rendszeres karbantartás során bekövetkezett, nem várt áramkimaradás. Fél tizenkettőre helyreállt a kártyaelfogadás, nem tapasztaltak további fennakadást, és ügyfeleik sem jeleztek ilyet. „Amennyiben bejelentést tesznek ügyfélszolgálatunkon, megvizsgáljuk a kártérítés lehetőségét” – olvasható a közleményben.

Rovatok