A Nokia évek óta tartó botladozása után szakértők szerint mára az Angry Birds vált Finnország legismertebb, legnépszerűbb és legértékesebb márkanevévé. A roppant egyszerű, de több százmillió letöltésnél járó mobilos játékról a fejlesztő Rovio egyre újabb bőröket húz le, a folytatások, kiegészítők, plüssfigurák, és az Angry Birds-vidámpark után pedig itt a legújabb sikertörténet, az Angry Birds-üdítőital.
A gyümölcsös ízekben kapható dobozos üdítő pár hét alatt meghódította Finnországot, a felmérések szeint többet isznak belőle a finnek, mint Coke-ból és Pepsiből, gyakorlatilag egyik napról a másikra az ország legnépszerűbb italává vált. Aki már kóstolta, azt állítja, egészen jó az íze, és sokkal inkább a gyümölcs dominál benne mint a cukor. A játék összes szereplőjének saját csomagolása és ízösszeállítása van, a piros madár üdítője epres, a kéké áfonyás, a sárgáé citromos, a gonosz malacoké lime-os, és így tovább (összesen 15 ízben kapható az üdítő).
A hazai siker után hamarosan indul a nemzetközi forgalmazás is, először Ausztráliában és Új-Zélandon. És ez nem az egyetlen meglepő lépés a madaras játék fejlesztőitől, Kínában a helyi McDonaldsszal közösen készítenek speciális verziót a játékból, ami a telefon GPS-én keresztül érzékeli, ha egy McDonalds étteremben játszik éppen a játékos, és jutalomból extra szinteket nyit meg neki, ahol valódi hamburgereket lehet nyerni.