Új rendszert vezet be a Facebook az üzenőfalon megjelenő hirdetések és szponzorált tartalmak között, egyelőre csak Amerikában. Az ismerősök posztjai között ezentúl feltűnnek az amerikai Amber Alert riasztórendszer posztjai is. Ez a rendszer eltűnt, illetve elrabolt gyerekek felkutatásában segít lakossági bejelentések alapján. Ez az amerikai filmekben látható "eltűnt gyerekek fotói a tejesdoboz oldalán" rendszer kicsit fejlettebb változata, sms-ben, digitális közlekedési, és hirdetőtáblákon kér segítséget azoktól, akik látták az eltűnt gyerekeket. A Facebookon már évek óta volt saját oldala az Ambernek, de eddig fel kellett iratkozni rá, és ugyanúgy működött, mint bármilyen rajongói oldal - így nyilván nem is ért el széles tömegeket.
Mostantól ez megváltozik, az eltűnt gyerekek fotói és személyleírása úgy jelenik meg a hírfolyamban, mint a szponzorált posztok, kiemelten, és mindenféle leiratkozási lehetőség nélkül. Mivel a Facebook általában tudja, hol vagyunk, ezeket a posztokat nagyon jól tudja célozni, és csak azoknál a felhasználóknál megjelentetni, akik éppen azon a környéken tartózkodnak, ahol a gyanú szerint az elveszett gyerek lehet. A Facebook illetékesei szerint egy átlagos felhasználó évi egy-két ilyen posztnál többet nem fog látni az üzenőfalán. Ha beválik a rendszer, a közösségi oldal nyitott arra, hogy más országokban is együttműködjenek a hatóságokkal hasonló módon.