Index Vakbarát Hírportál

A játék, amit szívveréssel lehet irányítani

2015. február 9., hétfő 10:57

Egy holland startup új iphone-os játéka, a Skip a Beat a felhasználó pulzusát használja fel, ezzel az első ilyen megoldás. A játékhoz nem kell külön kiegészítő, vagy nem alapvető érzékelő, a játékosnak minden szint előtt a kamera és a vaku fölé kell tartania az ujját. A szívverést abból számolja ki, hogy a fény hogyan hatol át a bőrön.

A játékban futni kell, érintéssel lehet elkerülni madarakat és más akadályozó tényezőket. A nehezítés annyi, hogy a minden szintnél adott tartományon belül kell lennie a szívverésnek. Minél erősebb a célpont, annál pontosabb szívritmust vár el a játék. Akik a legközelebb vannak hozzá, azok kapják a legtöbb pontot.

A játékot készítő Happitech CEO-ja szerint a cél az, hogy a játékosok figyeljenek a pulzusukra, megtanulják kontrollálni, tudják mit okoz a túl sok kávé, a rossz alvás, egy jó reggeli. Az alkalmazás feljegyzi a pulzust minden pályán, hogy segítse ezt. 

Az app egyelőre csak Ios-re érhető el, az App Store-ból 1,99 dollár. 

Rovatok