Nincs jó hete a Samsungnak: pár napja szivárgott ki, hogy az okostévéik lehallgatják a szobában elhangzó beszélgetéseket, és azokat kiadják harmadik félnek is. Most pedig arról jönnek hírek, hogy egyes filmek és tévék megállnak, hogy Pepsi-reklámot toljanak a felhasználó arcába.
Még akkor is, ha éppen a saját tartalmát nézi a Plex Media Server szoftverével, amivel a számítógépről lehet filmeket indítani a tévén. A furcsa viselkedést egy redditor, beans90 vette észre.
A reklámok alapból be vannak kapcsolva a legtöbb okostévén, ezeket ki lehet kapcsolni azzal, ha nem fogadjuk el a Yahoo Privacy Notice, ami még a Samsung és a Yahoo korábbi együttműködésének terméke. A Samsung vizsgálja, mi okozza a folyamatos, idegesítő reklámokat, ami valószínűleg csak az ausztrál felhasználókat érintette. Abban biztosak, hogy hibáról van szó.