Megint nagyon szakított a Pebble a közösségi finanszírozásban azzal, hogy több mint 20 millió dollárt szedett össze a Kickstarteren a készülő Pebble Time okosóra legyártásához. A kampány eredeti célja csupán 500 ezer dollár begyűjtése volt, amit negyvenszeresen sikerült túlszárnyalni.
Maga az összeg is egyedülálló a Kickstarter történetében, még soha senki nem kalapozott össze ennyi pénzt. A támogatók hihetetlenül aktívak voltak, az első egymillió dollárt 34 perc alatt összedobták. A Pebble első órájával begyűjtött összeg (10,2 millió dollár) 48 óra alatt megvolt.
A Pebble első okosórája 2012-ben jelent meg, a most bevezetésre kerülő Pebble Time a harmadik modell. Áttervezték a szoftverét, a színes e-papír kijelzőt karcálló Gorilla Glass borítás védi, és valamivel kisebb is lesz az elődjeinél. A Kickstarter kampány azért lehetett ilyen sikeres, mert a korai vevők 159 dollárért megkapják az órát, ami később 199 dollárba fog kerülni.