A hivatalos premierdátum, április 24 előtt pontosan két héttel az Apple elkezdte felvenni az előrendeléseket a régóta várt okosórára, az Apple Watch-ra. Bár ez a kütyü sokkal jobban megosztotta az internet népét és a sajtót is, mint az iPhone vagy az iPad, az érdeklődés szokás szerint elsöprő. Aki ma nem adta le a rendelését, az már biztos, hogy a premier napján nem jut hozzá az órához: az előrendeléseket már csak júniusi, rosszabb esetben augusztusi szállítási dátummal veszi fel a cég.
Meglepő módon a leggyorsabban a legdrágább, 10 ezer dolláros, aranyozott verzió fogyott ki, ez az, amire négy hónapot kell várni - persze az Apple azt nem kötötte senki orrára, hogy mekkora készlettel is készült belőle a két hét múlva esedékes startra. Az amerikai online Apple-boltban voltak olyan verziók, amelyek fél óra alatt kifogytak az éjféli nyitás után, de a kevésbé népszerűbb modellek készlete is lenullázódott hajnali ötre.
Az egész online előrendelésesdit egyébként azért vezette be az Apple, hogy véget vessen a premiernapi tömegjeleneteknek és több száz méteres soroknak a boltok előtt.