Marketing és tartalom kategóriában a döntőbe jutott az internet Oscarjának tartott Webby Awardson a Katona József Színház Gifszínház című kampánya – írja a Kreatív. A kampányt a Young & Rubicam ügynökség készítette.
A díjat még 1995-ben alapította az Academy of Web Design és a Cool Site of the Day nevű weboldal, 1996-ban adták át először, azóta pedig majdnem minden évben. Egy-egy weboldalt több kategóriában is lehet jelölni, így több díjat is elhozhatnak. A közönség díját kivéve a többi kategóriában szakmai zsűri dönt.
A jelölés és a díjátadón való részvétel fizetős, még a nyertesnek is. 2007 óta már mobilos oldalakat is díjaznak. A díj súlyát jelzi, hogy 2009-ben már 10 ezer oldalt jelöltek 60 országból, a közönségdíjra pedig 500 ezer szavazat érkezett. 2012-ben már 200 országból 1,5 millióan szavaztak.
Ilyen mezőnyben van döntőben a szakmai zsűri véleménye alapján a Gifszínház.