A Facebook lenyúlja a felhasználók címkézését a LinkedIntől, legalábbis néhány profiloldalon már tesztelik a szolgáltatást. A Linkedinen, a Facebook szakmai változatán a funkció arra való, hogy a felhasználóknak kirajzolódjanak a szakmai készségeik: meg lehet adni valamit, aztán mások szavazhatnak rá, ebből kialakul valamilyen sorrend.
A Facebook megerősítette a Verge-nek, hogy tesztelik a szolgáltatásit. „A profilcímkék kreatív eszközök, amelyekkel te és a barátaid címkézhetik a profilodat, kiemelhetik azokat a dolgokat, amik leírnak, amiket szeretsz”. A szolgáltatást egy belsős programozási maratonon hozták létre, ezzel nemcsak saját magunkat, hanem barátainkat is felcímkézhetjük, de csak az a címke fog megjelenni a profilon, amit visszaigazolnak. Címkének bármit be lehet írni, akár szmájlikat is.
Akit felcímkéznek, értesítést kap az oldaltól, és eldöntheti, hogy elfogadja-e a címkét. Ha nem, akkor egyszerűen eltűnik. Ha viszont elfogadjuk, lájkolni is lehet majd a címkéket, és a legtöbb lájkot kapott címkék lesznek legfelül, akárcsak a Linkedinen. A szolgáltatást egyelőre Új-Zélandon tesztelik, a Facebook nem közölte, más országok mikor próbálhatják ki.