A Club Concorde expilótái, karbantartói, mérnökei, légitársasági alkalmazottjai, és Concorde-rajongói akár komoly összeget is fizetnének is azért, hogy teljesülhessen a legnagyobb álmuk:
A Jalopnik repülésügyi szakblogja, a Flight Club szerint az elszánt klubtagok a párizsi Le Bourget repülőtéren álló Concorde-ot vennék meg, csinosítanák ki és tennék működőképes állapotba nagyjából 180 millió dollárból. A tiszteletkörük után légiparádékra is elvinnék a gépet, illetve jó pénzért vállalati bulikat szerveznének a fedélzetén, és a gazdagoknak is bérbe adnák magángépnek, így egy idő után akár a beleölt milliók is visszatérülhetnének.
A klub emellett szemet vetett a párizsi Orly repülőtéren kiállított Concorde-ra is, amit 16 millió dollár ráköltésével egy speciális platformon állítanának ki Londonban a Temzén, a közönségkedvenc óriáskerék tőszomszédságában. Erre gépre egy luxuséttermet álmodtak meg, ahol akár azt a menüt is végigehetik a vendégek, amit a menetrend szerinti Concorde-járatok fénykorában a 8000 dolláros jegyeket megváltó utasok kaptak.
A Concorde Club annak ellenére optimista, hogy 2003-ban az Air France és a British Ariways is kivonta a forgalomból a kultikus, hajlított orrú szuperszonikus utasszállítókat.
A döntés hátterében ezek álltak:
A Concorde népszerűségét mindenesetre jól jelzi, hogy az utolsó kereskedelmi járat 2003. október 24-én tette meg a New York–London-utat, és minden jegy elkelt rá.