Az Apple nem hisz a leárazásban, soha nem vesz részt a hagyományos szezonális leárazásokban sem, még az amerikaiak számára egyik legfontosabb bevásárlónapon, Fekete Pénteken sem adják olcsóbban termékeiket. A cég termékeinek az ára állandó és ha valaki Apple-terméket akar, az ki is fizeti azt. Ezért meglepő, hogy most akcióznak az okosórájukkal kapcsolatban.
Persze ezt is titokban teszik, nem verik nagy dobra. A MacRumors vette észre, hogy ötven dolláros kedvezményt adnak azoknak, akik új iPhone-juk mellé Apple Watchot is hajlandóak venni. Az óra árát figyelembe véve, ez nagyjából hat százalékos engedmény, tehát egyáltalán nem sok. De ha azt nézzük, hogy az a cég adja, aki amúgy nem hajlandó erre, érdemes elgondolkodni.
Ráadásul a kedvezmény nem mindenhol elérhető, csak San Francisco és Boston környékén lévő néhány üzletben lehet érvényesíteni összesen két hétig. Nagyon úgy tűnik, hogy a cég azt teszteli kisebb közönségen, hogy javítani tudja-e az eladásokat ezzel a módszerrel. Nagyon valószínű, ha több órát adnak el, mint eddig, akkor országos kampányt indítanak.
Felmerül persze a kérdés, hogy ennyire rosszul mennek az Apple okosórái, hogy ilyen szokatlan lépéshez folyamodik a cég? A negyedéves jelentésből kiderül, hogy az Apple Watch több mint egymilliárd dollár bevételt hozott a cégnek. Az Apple azt próbálhatja sugallni a vásárlóknak, hogy az óra természetes kiegészítője a mobilnak. Ha ez sikerül és felpörögnek az eladások, senkit nem fog érdekelni a készülékenkénti ötven dolláros kiesés.