A Call of Duty kiadója, az Activision Blizzard 5,9 milliárd dollárért (1680 milliárd forint) megvette a King Digital Entertainment nevű céget: ők gyártják az Androidon és Iphone-on is nagyon népszerű mobilos játékot, a Candy Crush Sagát. Összehasonlításképpen: a Facebook 1 milliárd dollárt fizetett az Instagramért 2012-ben, a Google 1,65 milliárdért vette meg a Youtube-ot 2006-ban.
A King igazgatója, Riccardo Zacconi azt mondta a vásárlásról, hogy nekik van a legtöbb felhasználójuk Facebookon és mobilokon: 2015-öt harmadik negyedévében összesen 474 millió havi aktív játékosuk volt.
Az Activisioné több nagyobb gémer franchise is: a Call of Duty, a Destiny, a World of Warcraft és a Starcraft (2008-ban egyesültek a Blizzarddal, utóbbiakhoz így jutottak). A közösségi médiás játékkal még tovább nőhetnek, arra viszont nincs garancia, hogy a King által kiadott játékok örökké ilyen népszerűek maradnak.
A King Digital Entertainmentet eredetileg Svédországban alapították, de a céget ma már az Ír Köztársaságból vezetik. 2012 óta próbálnak lazítani a Candy Crush-tól való függőségükön, de még mindig profitjuk harmadát adja.
Az előző évhez képest 13 százalékkal esett a játékon belüli vásárlások értéke, ami előrejelezheti, hogy a King is egyszámos zenekar lesz, mint ahogy a finn Rovio, amely eredetileg jól keresett az Angry Birdsön 2009-es kiadásakor, de újabb játékaival már nem tudta megismételni ezt a sikert, így 2014-re 73 százalékkal esett a profitja, és több száz alkalmazottukat bocsátották el.
A lépéssel viszont az Activision Blizzard betört a mobilpiacra. A cég eredetileg konzolokkal és pécés játékokkal foglalkozik, mobilról csak bevételeinek öt százaléka származott eddig. A felvásárlással félmilliárd emberhez jutnak 196 országban, akik év végére 36 milliárdos bevételt generálnak majd.