Országszerte több helyen akadozik az internet az Invitel hálózatán. A problémát sokan jelezték a cégnek, például a Facebook-oldalukra is többen írtak az ügyben.
Az Invitel gyorsan reagált, hivatalos Facebook-bejegyzésben jelezték, hogy tudnak a 27-es, 28-as, 32-es, 68-as, 89-es és 95-ös körzetekben is fennálló problémáról, és a felhasználók türelmét kérték.
Mi is elküldtük a kérdéseinket a cégnek, a következő választ kaptuk:
„Az Invitel a délután folyamán az ügyfelek jelentős körét érintő részleges meghibásodást észlelt az internetszolgáltatásokban. A probléma behatárolása megtörtént, egy Budapesten található központi berendezés műszaki meghibásodása okozza a szolgáltatás-kiesést. Az Invitel szakemberei a helyszínen dolgoznak a helyreállításon, amelynek megtörténtéről a társaság az érintett ügyfeleket tájékoztatni fogja.
Estére helyreállt a rend, a társaság szakemberei az üzemzavart okozó berendezések működését stabilizálták. „A meghibásodással érintett területeken este hat órától részlegesen, nem sokkal később teljes mértékben elérhetővé váltak” - közölte a cég sajtóosztálya. Az Invitel elnézést kér az ügyfeleitől az okozott kellemetlenségekért.
Tisztelt Ügyfeleink!Tájékoztatjuk Önöket, hogy a 27,28,32,68, 89,95-ös körzetekben szakembereink műszaki meghibásodást...
Közzétette: Invitel – 2016. január 18.