A Pebble negyven alkalmazottjáról válik meg, ez így nem hangzik olyan soknak, de ha azt nézzük, hogy ez az összes alkalmazott negyede, máris felkapjuk a fejünket. A cég vezérigazgatója Eric Migicovsky nem kertel, a pénzhiányt jelöli meg indokként. Kevesebb befektetői pénzt sikerült felhajtani, ezért kellett megválni ennyi embertől.
Szerinte a környezet mostanában nem túl kedvező a pénzszerzésre, a cégek kisebb kedvvel fektetnek be startupokba. A Pepple úgy tűnt kivétel, az elmúlt nyolc hónapban 26 millió dollárt sikerült szerezniük. Arról sem szabad elfeledkezni, hogy Kickstarteres kampányán húszmillió dollár értékű okosórát adott el 2015 eleje óta.
Úgy tűnik, változtatni kell a termékeken is és elmenni az egészségügyi, fitnesz irányba is. A felhasználókat ugyanis ez jobban érdekli egyelőre. A mostani Pebble-óráknak is vannak ilyen alkalmazásaik, de messze nem olyanok, mint a kifejezetten sportolásra használt óráknak.
A Pebble 2012-ben került az érdeklődés középpontjába egy igencsak sikeres Kickstarter kampány után. A hasonló nevű okosórájának akkor még nem nagyon voltak vetélytársai, nem úgy, mint a tavalyi bemutatott órának. Egy évvel ezelőtt már zsúfolt piacon kellett megállnia a helyét. Jó néhány óra futott Android Weart, a Samsung is bemutatott néhány újítást és ugye ekkor jött az Apple Watch is.
A Pebble jó sok pénzt gyűjtött a Kickstarteres kampányán, de úgy tűnik, az év további részében nem sikerült ilyen jól a pénzszerzés. Ugyanakkor az elbocsátások nem pénzavart jeleznek, inkább megelőző jellegűnek szeretnék bemutatni őket.