A Facebook elindított egy külön központot a videóinak, külön fület kaptak az appjában a videók: a cég egyértelműen a Youtube-ot próbálja lenyomni a videók súlyozásával, az élő előre emelésével pedig a Twitter hasinló megoldását, a Periscope-ot. A sikert nem bízzák a véletlenre: több médiacégnek fizetnek, hogy használják az élőzést a közösségi oldalon. A Re/Code szerint első körben ilyen cég a New York Times, a BuzzFeed és a Huffington Post.
A funkció a Messenger helyére kerül a mobilappokban – a fejlesztések pár héten belül jutnak el az összes felhasználóhoz. Mostnatól lehet majd fizetni az élő közvetítésért, egyből az appban, nem a weboldalon. Az élő videók bekerülnek a csoportokba és az eseményekbe is.
Lesz különálló, videókat gyűjtő oldal, ahol helyszínek és témák alapján szűrhetünk majd. Az élőzésben használni lehet majd a lájk gomb kibővítésére bevezetett reakciókat, ezek megjelennek a képernyőn, ha a közvetítő azt akarja.
A közvetítők öt színszűrőt is használhatnak, amiket változtatni lehet a sugárzás közben is. Szintén nekik segít, hogy a barátokat ismerősöket meg lehet hívni egy-egy közvetítésre, a weben pedig térképen is látható majd, hogy hol van éppen közvetítés.