A Samsung szép csöndben beszivárogtatott pár hirdetést az új okos TV-ik képernyőjére -írja az Independent.
A cég az új prémium kategóriájú, internethez kapcsolódó készülékeinek menüiben már megtalálható pár hirdetés, amit Európa-szerte be akarnak vezetni. A változtatás hatással lesz az összes okos TV-re, mert az interneten keresztül egy egyszerű frissítéssel kerülnek fel a hirdetések, akár régebbi készülékekre is.
A hirdetések akár a Youtube, vagy a Netflix esetében egy hasáb formájában fognak megjelenni a képernyőn, amire kattintva egy külső oldalra visz a hirdetés, ami minden bizonnyal elég zavaró lesz. A Samsung tavaly már belekeveredett egy botrányba, amikor a készülékükön keresztül le tudta hallgatni a TV közelében zajló beszélgetéseket a cég.
Míg a leghallgatási botrány után a cég azt nyilatkozta, hogy egy ügyetlen húzás volt részükről, addig az idegesítő hirdetések kapcsán egyelőre nem kívántak megszólalni.