Néhány felhasználó már találkozhatott a Google új dizájnjával. A cég egy-két terméke már megkapta a Material Design néven ismert új felületet, de most a legnagyobb terméken, a Google.com-on is elkezdték tesztelni.
Számtalan felhasználó jelezte különböző fórumokon, hogy náluk már az új jelent meg a kereséseknél. A lényege, hogy nem egy egységesen fehér háttér előtt látjuk a kék linkeket, hanem valamennyi találat külön kis fehér dobozt kap. A háttér pedig kissé szürke lett.
A legnagyobb változás talán a keresések jobb oldalán látható hirdetési dobozokat, kiemelt találatokat érinti, ezeket ugyanis a találatok közé integrálják. Így a jobb oldalon nem lesz semmi, a hirdetések pedig a találatok között jelennek meg.
Ezzel azt próbálják elérni, hogy többen olvassák el az információt. Persze egy csomó helyet is elfoglalnak ezek a dobozok a találatok között.
Egyelőre csak kevesen látják a változásokat, folyamatosan fogják majd a szélesebb tömegeknek is elérhetővé tenni az új dizájnt. Azt azonban még nem tudni, hogy mikor vezetik be mindenkinek.