A geekek gyerekkori álmainak toplistáján van a repülő autó, és Larry Page pont ezt akarja megvalósítani. A Google társalapítója legalább 100 millió dollárral szállt be egy Zee.Aero nevű cégbe, amely a keresőcég főhadiszállásától egy köpésnyire építette fel a laborját, és éppen ilyen jármű kifejlesztésén dolgozik. Később még egy ilyen cég indult el Kitty Hawk néven, más dizájnnal, de szintén Page támogatásával.
Fontos megjegyezni, hogy a két cég mögött nem a Google áll, hanem Page a magánvagyonával, tehát a keresőcég robotautói nem fognak felszállni a levegőbe. A milliárdos vállalkozó pedig annyira titokban akarta tartani, hogy köze van a projekthez, hogy amikor nyitott egy kis irodát magának a Zee.Aero irodaépületében, az ott dolgozók csak GUS-ként hivatkozhattak rá, ami a Guy UpStairs, vagyis "a fent lakó csávó" rövidítése.
Bár az elmúlt fél évszázadban sokan nekifutattak és belebuktak a repülő autó fejlesztésébe, mostanában egyre közelebb kerülünk ahhoz, hogy esélyünk legyen összerakni ilyen járműveket. Elképesztő sebességgel fejlődik az anyagtudomány, az autonóm navigációs rendszerek, és a hobbidrónok dizájnja egész jó alapot ad a személyszállításra alkalmas eszközök fejlesztéséhez.
A Bloomberg rendkívül alapos és részletes cikkében megszólaló szakértők szerint elképzelhető, hogy a Google robotautóiban tesztelt eszközök még nem alkalmasak arra, hogy önállóan irányítsák a földi járműveket, ugyanakkor elképzelhető, hogy a repülésben már ez is elég. Odafent ugyanis sokkal egyszerűbb a helyzet.
Semmi sem garantálja, hogy Page vállalati végül sikerrel járnak, és megszületik a repülő autó. Egy ilyen járműnek nyilván egy rakás engedélyezési eljáráson is át kell esni, mielőtt utasokat bíznánk rá, és Page állítólag azt is mondta egy kollégájának, hogy ha kiderül az érintettsége, kiszáll az egészből. Reméljük nem gondolta komolyan.