Weboldalaknak indított közösségi szolgáltatást a ChimeIn, hogy az internetezők akkor is tudjanak kommentelni, ha egy oldalon nincs hozzászólási lehetőség. A ChimeIn ugyanis nem a weboldalba épül be, mint mondjuk a Facebook lájk gombja, hanem böngésző-kiterjesztésként működik.
Az új platform ingyenes, mindegyik elterjedt böngészőben működik, és a főbb mobilos rendszerekre is készültek appok (Android, iOS). A ChimeIn fiókot pedig össze lehet kötni a legtöbb közösségi platformmal, így a Facebookkal, Linkedinnel, Reddittel és Twitterrel is.
Bár a ChimeIn elvileg lehetővé teszi a trollkodást a világ összes létező weboldalán,
A weboldalak üzemeltetői így az előnyükre tudják majd fordítani a kritikákat. A hozzászólások rendszerezését segíti, hogy a webshopok minden egyes termékéhez, vagy például az Index.hu minden egyes cikkéhez külön-külön hozzá lehet szólni. A ChimeIn pedig átvállalja a kommentek moderálását, hogy ezzel ne legyen gondja a weboldal üzemeltetőjének.
A ChimeIn a világpiacra készült, és az alapító Kovács-Bernárdt Tamás - aki korábban az LogMeIn ügyvezetője volt - most próbálja bevinni a terméket az USA piacára.