A Google kedden jelentette be, hogy felvásárolták a FameBitet. A tervek szerint a cég technológiai platformjának segítségével a Youtube tartalomgyártói könnyebben kapcsolatba léphetnek az egyes márkákkal. A felvásárlás pénzügyi részleteiről a felek nem beszéltek.
A FameBit eredetileg azért alakult, hogy a kreatív alkotókat összekössék a hirdetőkkel, és szponzori vagy partneri szerződéshez juttassák őket. A cég ügyvezető igazgatója, Agnes Kozera 2014-ben arról beszélt, hogy a fő céljuk a Youtube-reklámok népszerűvé tétele; hogy az egyes márkák hirdetési stratégiájának a közösségi platform is mindennapos része legyen.
A Google beszámolója szerint a FameBit a felvásárlás után is továbbra is önállóan folytatja az eredeti tevékenységét. Az ügynökség a 2014-es indulása óta 11 330 céggel és 45 595 tartalomgyártóval kötött szerződést.