Szombaton kora délután a Telekom iptv-szolgáltatása akadozni kezdett, vagy valami olyan hiba jelentkezett a szolgáltató rendszerében, ami a tévéadást élvezhetetlenné teszi az előfizetőknek. Több kollégánk is jelezte ezt, de olvasói leveket is kaptunk. Ezek közül egy jellemző:
A telekom tv szolgáltatása akadozik, szakadozik. A felvételeket nem játssza le, csatornaváltás is nehézkes. A 1412-es ügyfélszolgálati telefonszám vagy csak kicsöng, vagy úgy tűnik, hogy az automata felveszi, de igazából megszakad.
Mint olvasható, a 1412-es szám sem működik úgy, ahogy kellene, ezt is többen jelezték. Néhány júzer a vállaltnál jóval lassabb netsebességre is panaszkodott.
A hibákat több budapesti kerületből és nagyvárosból is jelezték, de például a Prohardver fórumán és persze a Telekom Facebook-oldalán is jelentkeztek panaszosok Keszthelytől Szekszárdig – minden jel arra mutat, hogy országos a hiba.
A jelenséggel kapcsolatban megkerestük a Telekomot, amint válaszolnak, frissítjük a cikket.
UPDATE #1: A Telekom nem sokkal délután 3 után válaszolt, és addigra a szolgáltatást is javították.
Kora délután IPTV ügyfeleink rövid ideig valóban kockásodást tapasztalhattak a képernyőjükön, de a hibát mostanra sikerült elhárítani. Ugyanakkor sajnos a call centerünk ebben a pillanatban (14 óra óta) még nehezen elérhető, kérjük ügyfeleink türelmét, dolgozunk ezen probléma kiküszöbölésén is
– írták kérdéseinkre válaszolva.
UPDATE #2: A cég délután fél 5-kor jelezte, hogy az ügyfélszolgálat telefonrendszere is megjavult.