A Panasonic új robotja, a HOSPI egy japán szállodában dolgozik, vizet szolgál fel és a busz menetrendjét mondja el az érdeklődő vendégeknek. A szállodában csak néhány napot lesz, később a Narita nemzetközi repülőtéren áll szolgálatba. Ott öt napot dolgozik majd a repülőtéri lounge-van, vagyis VIP-váróban. Feladata hasonló lesz, még a tányérokat és poharakat is ő szedi össze az utasoktól.
Ez csak néhány helyzet, amelyben kipróbálják a robotot. Azt akarják kipróbálni, hogyan állja meg a helyét egy ilyen robot az emberekkel kommunikálva. Kórházakban ugyanis már sok helyen dolgozik az országban, gyógyszereket szállít a betegeknek és mindenféle eszközöket a kórházakban dolgozóknak.
A robot teljesen automatán működk, fejlett rendszere minden irányba figyel, hogy nem menjen neki semminek és senkinek. Kijelzőjén feliratokkal kommunikál, de mosolygós arcot azért képes megjeleníteni.
A Panasonic 2004 óta dolgozik a HOSPI nevű roboton, de csak 2014-ben tették elérhetővé a nagyközönségnek. Azért népszerű, mert elég sok mindent képes vinni tárolójában, erre például nem képes a másik ilyen robot, a Sorfbank Pepper nevű gépe. Ugyanakkor a hasonló robotokkal ellentétben, nem tud kommunikálni, csak kinyilatkoztat, információt közöl.