A Google összeáll a H&M csoport egyik leányvállalatával, az Ivyrevel digitális divatházzal. Az együttműködés célja, hogy divatossá tegyék az adatot és teljesen személyre szabott ruhákat tervezzenek, amelyeket aztán a felhasználók mg is vásárolhatnak maguknak.
A két cég egy androidos alkalmazással gyűjt össze személyes információt a felhasználókról. Követik utazásaikat, megjegyzik lakóhelyük időjárását, hova járnak szórakozni, mit szeretnek csinálni szabadidejükben. Ezeket az adatokat összesítve végül személyes ruhát terveznek nekik.
Az még nem világos, hogyan jeleníti meg az így megtervezett ruha a felhasználó adatait. A kiszivárgott képek alapján lesz elegáns és mindennapi változata is a ruháknak.
Magában a ruhában nem tesznek semmilyen technológiát, mint beépített fényeket vagy aktivitásmérőt. Csak a dizájnja lesz teljesen egyedi. Az adatokat egyébként a Google Awareness API-ján alapul, amely a mobilokban lévő összes szenzort használja. Érzékeli, hogy a felhasználó sétál vagy vezet, látja a környező Bluetooth kapcsolatokat, tudja, be vannak-e dugva a fülhallgatók, felismeri a pontos tartózkodási helyet és még sok mindenre képes.
Elég sok mindent megtud a felhasználóról, de ez az ára annak, ha valaki a saját adatain alapuló ruhát szeretne magának. Az alkalmazást egyelőre nem lehet letölteni, még korai alpha fázisban van. Az Ivyrevel azt reméli, hogy 99 dollárért tudja majd adni az így készült ruhát, de ez még változhat persze.