Alig néhány héttel a hivatalos tőzsdei bevezetés előtt távozik a cégtől a Snapchat hirdetési igazgatója. Sriram Krishnan 2016 februárjában hagyta ott a Facebookot, hogy a hirdetési programokban segítse a Snapchat anyavállalatát.
A hírt először a Recode újságírója szellőztette meg, de Krishnan később a Twitteren is megerősítette, hogy valóban felmond a Snapnél, és visszamegy San Franciscóba.
so...I have some news...
— Sriram Krishnan (@sriramk) February 19, 2017
Krishnan a Facebooknál a Google reklámbevételeire nagy veszélyt jelentő Facebook Audience Networkön dolgozott. A Snap azért csábította magához, hogy segítse a cég bevételszerzési törekvéseit.
Nem tudni, hogy Krishnan miért távozik a Snaptől, de az biztos, hogy a cég szempontjából elég rosszkor hozta meg a döntést. A Snapchat első nyilvános ajánlattétele március 2-án lesz a tőzsdén. A várható piaci értékét az elemzők 22 milliárd dollárra becsülik.