A Twitter folyamatos, napi 24 órás videós hírszolgáltatást indít. A Wall Street Journal tudósítása szerint a Twitter-híradók év vége felé indulhatnak el.
A videó nagy üzlet a közösségi médiában, a Twitter is régóta próbálkozik vele. Most a Bloomberg hírügynökséggel együttműködve remélnek jelentős bevételt a kezdeményezéstől. A Twitter nem saját videókat és híreket közöl majd, hanem a Bloomberg anyagait fogják átvenni – írja az MTI.
A Bloomberg-együttműködéstől a Twitter azt reméli, hogy befűzheti azokat a hírfogyasztókat, akik nem a tévéből tájékozódnak. Anthony Noto, a Twitter elnök-vezérigazgatója Wall Street Journal munkatársának azt mondta: remélik, elérhetik azt a közönséget, amelynek nincs tévé-előfizetése, de utazás közben is szeretnek híreket nézni.
A Twitter korábban már próbálkozott élő híradásokkal. Tavaly áprilisban szerződést is aláírt az NFL vezetőivel a focimeccsek élő közvetítéséről. Az ügylet mégsem valósult meg, mert az Amazon a Twittert kiütve megszerezte a meccsek közvetítési jogait a 2017-2018-as évadra.