Teljesen új üzletbe fogna bele a Tesla, ha lehet hinni a Recode iparági informátorainak, akik azt mondták a lapnak, hogy az elektromos autóiról ismert vállalat saját kezébe szeretné venni a fedélzeti szórakoztatást, méghozzá saját zenei streaming szolgáltatás indításával – írja az ITcafé.
A zeneiparban dolgozó források szerint már aktív tárgyalások folynak a Tesla és a kiadók között arról, hogy a cég az autókhoz csomagolt szolgáltatást értékesíthessen saját név alatt. Kérdéses, hogy mennyire érné meg egy ilyen rendszer, amikor a gyártó integrálhatná a Spotifyt, az Apple Musicot vagy egy sor hasonló létező szolgáltatást ahelyett, hogy belép egy olyan piacra, ahol már jelenleg is meglehetősen sok a szereplő, amelyek 20-50 milliós előfizetésszám mellett is szenvednek a licencdíjak megfizetésével.
Főleg úgy, hogy bőven egymillió alatt van az eddig eladott Teslák száma. Az autógyártó tavaly 76 230 darab Model X és Model S szállítását regisztrálta, gyártásba pedig majdnem 84 ezer darab került. Ez hatvannégy százalékkal több, mint amit 2015-ben sikerült készítenie a vállalatnak. Ha igazán nagyvonalú akar lenni a Tesla anélkül, hogy komolyat bukna, még mindig jobban jár, ha kifizeti a vásárlók helyett valamelyik létező szolgáltatás előfizetési díját akár egy teljes évig.