A YouTube vezérigazgatója, Susan Wojcicki büszkén kiblogolta a videómegosztó látogatottsági adatait, ezzel is aláásva egy kicsit az emberiségbe vetett hitet. Kiderült ugyanis, hogy a szóban forgó emberiség
és ez csak a havi másfél milliárd bejelentkezett felhasználótól érkező nézettségi adat.
Vagyis a világon minden ötödik embernek van saját YouTube-profilja, amit aktívan használ is. Egy átlagos felhasználó naponta egyórányi YouTube-videót néz végig, és ez az érték csak a mobil eszközökre vonatkozik.
A YouTube a világ vezető videómegosztója, így az ő számaik a leginkább meghökkentők. De az még elképesztőbb lehet, hogy az emberiség mennyit tölthet online videók bámulásával összesen, olyan felületeken, amiket a Google statisztikája nem mér. A Facebookon. Laptopon. Bejelentkezés nélkül. A Vimeón. A Netflixen. És már a YouTube-on is hány olyan videó van, amiket szinte senki sem néz meg!