A nyári táborokról általában mindenkinek faházak, tábortüzek, közös gitározások és éjjeli fogkrémes támadások jutnak eszébe, pedig lehet ezt máshogy is csinálni. Digitálisan. Huszonegyedik századian. Modernül. Nyugatiasan. Közösségien. Egy Los Angeles-i tábor például arra készíti fel a jelentkező tinédzsereket, hogy hogyan érvényesüljenek a közösségi médiában.
A fiatalok a világ minden részéből érkeztek; egyesek Németországból vagy Dél-Afrikából utaztak Hollywoodig, hogy le ne maradjanak a Social Star Creator Campről. Ahogy a neve is mutatja, itt nevelik a közösségi média új hullócsillagait. Egyesek arra készülnek, hogy ők legyenek az új Justin Bieber vagy Shawn Mendes, akik szintén a közösségi médiában lettek híresek, de a többség csak azt akarja megtanulni, hogy hogyan vigyenek sikerre egy márkát az online közösségi térben.
A táborozás tíz napja alatt a jelentkezők megtudhatják, hogyan kereshetnek pénzt a YouTube-on és az Instagramon. Ebben marketingoktatók, cégvezetők és hírességek előadásai segítik őket. De oktatják a videók bevilágítását és szerkesztését, valamint azt, hogy hogyan egyensúlyozzanak az online személyiségük és a valódi énjük között.
A tíznapos táborozás 2690 dollárba, csaknem hétszázezer forintba kerül, és nincs rá garancia, hogy a jelentkezőkből világsztár lesz. A cél azonban nem is ez, hanem hogy használható tudást adjanak egy brand vagy egy vállalkozás kiépítéséhez; a résztvevőket erre szeretnék felkészíteni.