Meglepően részletes cikket közölt a YouTube logóváltásáról a Verge.
A 12 évig változatlan logóban a fehérrel írt Tube - ami a tévére adott angol szlengszó - egy piros, tévére emlékeztető dobozba volt beletéve, ez tűnik el. A tévé átalakul indítógombbá és a szó elejére kerül. Az indítógombot már sokan ismerhetik, az okostelefonokon ezzel indíthatjuk el a YouTube applikációját.
Ahogy az lenni szokott a kreatív szakmák világában, ezt az apró átrajzolást is óriási innovációnak mutatják be.
A Verge-nek megszólt a cég művészeti részlegének vezetője, Chrisopher Bettig, aki szerényen azt mondta az átalakulásról, hogy "ez evolúció, nem forradalom".
De hozzátette, hogy azért a betűdizájnnal kellett babrálni, ugyanis a régi logóban lévő U-betűk máshogy voltak megrajzolva. Ugyanez igaz a piros dobozra is, nem pontosan ugyanúgy volt lekerítve a négy sarok.
És ha már új logó, akkor bejelentettek mellé pár új funkciót is, amik szintén nem fogják gyökeresen megváltoztatni a jútyúbozás élményét, de legalább van valamennyi értelmük. Érkezik mobilra a videók felgyorsítását intéző gomb, valamint a frissített app a vertikális videókat automatikusan felismeri és átalakítja, hogy a felhasználók telefonforgatás nélkül is kényelmesen nézhessék azokat.