Az Uber felépített egy komplett várost Pittsburgh Hazelwood negyedében. Az Almono nevű 42 hektáros területet egy régi acélipari telephely területén építették föl, és arra használják, hogy a jövő önvezető autóit képezzék ki a rájuk váró nehézségekre
Maga az álváros egy óriási körforgalom, kamu autókkal és ide-oda császkáló próbababákkal, amik figyelmeztetés nélkül, a legrosszabb pillanatban lépnek az autók elé. Az épületeket konténerekkel helyettesítették; ezekre azért van szükség, hogy még jobban összezavarják az autók szenzorait a látótávolság korlátozásával. Az Uber arra is használja Almonót, hogy továbbképezzék a sofőröket, mielőtt kieresztenék őket a forgalomba.
Az Uber önvezetőautó-programja nem teljesen zökkenőmentes, de a jelek szerint a pittsburghi projekt jól alakul. Nemrég közzétettek egy videót, amiben bemutatták az élő-lélegző kamuvárost; itt tanulják az önvezető autók, hogy mire számíthatnak a való életben.
Vannak akadályaink és bábuink, amik mozognak és átkelnek az úton az autók előtt. Vannak járműveink, amik ide-oda közlekednek. A legtöbb helyzetben olyan helyzeteket szimulálunk, amik sokkal rosszabbak annál, mint amit a való életben tapasztalhatunk.
– mondta Rick McKahan Uber-sofőr egy interjúban.
Az Uber önvezető autóival így is vannak gondok. Tavaly decemberben készült egy videó San Franciscóban, amin egy Uber-autó simán áthajtott a piroson. Márciusban egy önvezető autójuk Arizonában felborult, miután nekiment egy másik jármű; ez további kérdéseket vetett fel arra nézvést, hogy az autonóm járműveknek hogy kellene reagálniuk az emberi hibákra. Az Ubert semelyik balesetben nem találták bűnösnek, de ezek az esetek jól mutatják, hogy miért van szükség egy komplett álvárosra, ahol sofőrök és önvezető autók képességeit csiszolhatják.