Nagyon extravagáns volt a Snap első okos napszemüvege, de a kamerás divatkellékből alig pár százezret adtak el világszerte. Most piacra dobtak egy frissített Spectacles 2-t, aminek az árát 150 dollárra emelték, és feltuningolták a hardverét.
Az első szemüveg csúnya bukása után jogos a kérdés, hogy miért erőlködik a Snapchat megalkotója a hardvergyártással, és a válasz nagyon egyszerű:
PÉNZÉRT.
Oké, legutóbb 40 millió dollárt bukott ezen a cég, de ez elenyésző a teljes éves 720 millió dolláros mínuszhoz képest, és ha bejön, akkor lesz egy dolog a kezükben, amit a Facebook nem tud egyik napról a másikra lemásolni. Ráadásul egészen jó nyereségkulccsal eladható.
Nehéz számszerűsíteni, hogy a Snap mennyit veszített azon, hogy a Facebook és az Instagram lemásolta a csevegő bizonyos funkcióit, de a sokszorosa lehet a szemüvegen elbukott összegnek.
Ezt tudja a Snap Spectacles 2: